جستجو
محصولات
    فهرست نزدیک

    قوانین و مقررات

    به سایت فروشگاه ابزار و آشپزخانه لقمانی خوش آمدید

    استفاده شما از فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

     

    قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”

    قوانین عمومی:

    توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه  “ابزار و آشپزخانه لقمانی”   تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

     

    شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  

    خرید کالا از فروشگاه اینترنتی هما بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

    اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  از منابع زیر تامین می‌شود:

    1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

    2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

    از این رو فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت.  اگرچه محتوای این وب سایت بسیار قابل اعتماد است، ما ضمانت نمی‌کنیم که این وب سایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. بنابراین در استفاده از محتوای آن هیچ گونه مسئولیتی در هیچ موردی را قبول نخواهیم کرد. تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”   از طریق پیامک با شماره تماسی که در سایت وارد میکنید با شما در ارتباط هست همچنین جشنواره ها , کد تخفیف ها و اعلامیه ها از سر شماره 9981801517  برای شما پیامک میشود.

    خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

    هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  ، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  درباره محتویات نظر نیست.

     

    ثبت، پردازش سفارش

    کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”در طول روزهای کاری 24 تا 48 ساعت بعد از سفارش ارسال میشود و سفارش هایی که در تعطیلات یا یک روز قبل از تعطیلات ثبت شود  پس از تعطیلات به ترتیب اولویت زمان سفارش پردازش و ارسال می‌‏شوند.

    روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است .

    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  به پایان برسد , دارای نقص فنی باشد و یا در اثر خطای انسانی یا سیستمی کالا دچار نقص قیمت باشد حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای انتخابی ، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  محفوظ است.

    روش های پرداخت

          روش های پرداخت در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  به شرح زیر می باشند :

    • پرداخت آنلاین
    • پرداخت به شماره کارت اعلام شده توسط پشتیبانی 09046575603

     

     

    روش های ارسال

    سفارشات در شهر ساری توسط پیک ارسال می گردند  و هزینه ارسال نیز رایگان می باشد. در سایر استان ها  فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی”  امکان ارسال با کالا بر های متعددی مثل پست , تیپاکس , چاپار , باربری و ترمینال را دارد . هزینه ارسال توسط پست مشخص شده میباشد و مشتری با انتخاب گزینه پست هزینه را به صورت پیشکرایه پرداخت میکند و گزینه های دیگر پس کرایه میشود .

    فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” به اطلاع شما مشتری عزیز میرساند محصولاتی که دارای شرایط زیر میباشند امکان ارسال توسط پست وجود ندارد و برای ارسال با کالابر دیگر با شما تماس گرفته میشود و پس کرایه میشود:

    1 – سفارش مایع

    2 – سفارش شکستنی و حساس

    3 – سفارش بالای 10 کیلو وزن

    4 – سفارش بالای 1 متر طول  

     

     

     مدت زمان تحویل کالا

    مدت زمان تحویل کالاها از فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” در شهر ساری حداکثر 1 روز کاری می باشد.

    توجه:  سفارش های ارسالی شهر ساری به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد. 

    با انتخاب روش ارسال تیپاکس، در صورتیکه سفارش شما در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” قبل از ساعت 14 نهایی شده باشد در صورت درخاست مشتری امکان تحویل به تیپاکس در همان روز وجود دارد پس از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد گردید.

    سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که سفارش شما در فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” قبل از ساعت 10 صبح نهایی شده باشند، در صورت درخاست مشتری در همان روز تحویل پست خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند ، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.

    بازه زمانی دریافت سفارشات از طریق پست به شهر تهران 2 الی 4 روز کاری و شهرستان 4 تا 7 روز کاری میباشد.

    بازه زمانی دریافت سفارشات از طریق تیپاکس و چاپار 1 تا 3 روز کاری به کل کشور میباشد.

    ارسال با پست – چاپار – تیپاکس دارای بیمه میباشد ولی ارسال با باربری و ترمینال مسئولیت تمام و کمال با مشتری میباشد و فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” هیچ مسئولیتی در قبال آسیب فیزیکی و مفقود شدن سفارش پذیرا نمیباشد.

     

     

    خدمات پس از فروش

    10 روز امکان استرداد محصول

    در صورت هر گونه اشتباه از سوی فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” اعم از ارسال محصول اشتباه یا وجود ایراد و نقص در محصول ، سفارش شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد ، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید .

    در صورت برگشت سلیقه ای سفارش شما به فروشگاه “ابزار و آشپزخانه لقمانی” هزینه ارسال اولیه , برگشت و ارسال دوباره با مشتری میباشد و فروشگاه بلافاصله کالا را با کالای درخاستی تعویض و یا به خواسته مشتری فروشگاه وجه را عودت می نماید.

    راهنمایی و مشاوره برای خرید

    به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، تعیین سایز و موارد دیگر شما می توانید با تلفن 09046575603 در ساعات کاری 9 تا 17 در ارتباط باشید.